måndag 14 mars 2016

En solig härlig dag


Den här dagen blev riktigt solig på många sätt.


Stranden var alldeles full av soldyrkande och badande människor. Jag nöjde mig som vanligt med att promenera.


Fram på eftermiddagen gick jag till Muelle där jag hade stämt träff med Britta som fyllde år. Vi var fyra vänner som Britta bjöd på middag på Wok El Muelle.


Egentligen borde jag tagit en bild på hela buffén för det fanns otroliga mängder med mat, dels det man åt kallt och dels det som man valde för att wokas. Här är min kalla tallrik.


Efter middagen bjöd Britta hem oss på kaffe. På vägen dit hittade jag som vanligt härliga buskar med Bougainvillea.


Här sitter vi hemma hos Britta och njuter av kaffet. Efter det tog Britta fram spelbordet, kortlekarna och budlådorna och så blev det fems-manna-bridge. Jättetrevligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar