fredag 31 maj 2013

Hemmabridge


 Det var ganska länge sedan vi sågs, Britta och jag - min gamla bridgekompis - men i dag blev det av! Som vanligt började vi med lite soppa, Ivars soppa den här gången, och sedan blev det bridge för hela slanten.   Jättetrevligt!


Här sitter Eva, Britta och Lasse färdiga att hugga i med budgivning och spel. Det som inte syns på bilden är att vi samtidigt hade en fönsterputsare som fixade alla balkongfönstren. Det blev en ännu häftigare utsikt efter det! Det var inte sista gången firman "Mats fönsterputs" får hjälpa mig med rutorna på balkongen.


2 kommentarer:

  1. Jättetack för en trevlig em. Synd att jag inte kunde göra helt rättvisa till Ivars soppa. Hälsa honom i alla fall att den var helt i klass med "våra". Stripsen på min näsa syns inte heller - tack för det också. Vi får göra om det hos mig nästa gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättegott att se dig igen! Kram!

    SvaraRadera