måndag 24 februari 2020

Födelsedagsfest nummer två



Så var det dags för födelsedagsfest nummer två. Vi var ett helt gäng som slöt upp på Stuterivägen i lördags.


Vi började - som alltid i Laröd - med ett glas champagne. Så småningom blev det Tacos med massor av goda olika fyllningar att lägga i. Med tanke på vad jag drack under fredagen valde jag att hålla mig till vatten - utan bubblor.


Runt det här bordet fick det plats c:a 10 stycken. Vi andra satt i under färggranna lampor längre in i rummet. Skratten var många och humöret på topp.


Det fanns ju några som klarade av att sitta på golvet också. Det var förstås särskilt bra om man ville spela spel.


Jag valde att ta bussen hem , men himmel vad våt jag blev. Det ösregnade och stormade precis när jag hunnit halvvägs. Det var så dags att vända då! Som väl var hade jag regnkappa på mig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar