måndag 1 augusti 2016

Gäster



Så var det dukat inför lördagens lunch med Lasses bror Bo, svägerska Barbro och så Katarina och PeO.


Barbro och Bosse hade med sig en stor burk full med de här härliga havtornbären. De är nu kokade och finns i kylskåpet som havtornssylt.


När jag skulle sätta fram glasen till bubbelvinet tänkte jag att jag måste köpa en mindre bricka, t.ex. en sådan som PeO nu hade till försäljning.

Det behöver jag inte! Katarina och PeO hade med sig både bricka och en stor härlig kasse i tåligt plastmaterial som jag kan handla i och ha med mig noter och andra viktiga saker i, speciellt när det är dåligt väder!

Det blev en jättetrevlig eftermiddag/kväll och jag glömde alldeles bort att fotografera sällskapet!


Johan, Marie och Ellen har nu kommit hem ifrån sin härliga semestertripp till Tyskland. Österrike och Kroatien.


Bilderna har jag tagit från Maries blogg. Där finns jättemånga fina bilder som berättar om allt fanstastiskt härligt de varit med om.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar