söndag 31 december 2017

Så var det gamla året slut - nästan



I fredags lyckades jag komma med på Camillas Yoga-pass. På fredagarna är det både Jin- och Yang- Yoga. Det passar mig perfekt och Camilla är världens bästa Yoga-ledare! Nu missar jag Yogan hela januari, men jag kommer tillbaka i februari lovade jag henne.

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o




Direkt efter Yogan körde jag till Mörarp för att fortsätta avslappningen och njuta. Det gör man varje minut hos Petra. 

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Det blev en händelserik fredag. På kvällen var Chorus Amicis medlemmar hembjudna till Gunnel Fajersson. Vi blev 26 st som åt av detta och två till välfyllda bord, snackade och sjöng. Eftersom det är här som Bob kommit till, fanns det gott om mopsar i huset. Alla fick inte vara med bland gästerna utom en liten 9 månaders mops, som jag hade mycket trevligt tillsammans med.

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o


Under lördagen hade vi lunch tillsammans med det här goa gänget, Marie, Ellen och Johan.


Vi började med lite bubbel. Nyårsafton är ju inte så långt borta!


Det blev en sallad med varmrökt lax, sparris, sugar snaps, rädisor. bladspenat, dill och potatis plus en ganska smarrig dressing.



Lasse tyckte jag skulle vara med på en bild och Ellen tog mobilen och plåtade massor av bilder. Här är två av dem.    




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar