onsdag 22 februari 2017

Las Palmas

I går kom jag till Las Palmas, men det har hänt en hel del innan jag kom så långt!

I söndags hade vi till exempel födelsedagskalas för Ellen. Dessvärre tog jag inga bilder - och det var synd - för Johan hade lagat ett riktigt härligt buffé-bord och Ellen hade själv bakat sin födelsedagstårta, en banankaka med mörk chokladbotten och vispgrädde förstås därtill! Underbart god! Hela huset blev fullt av födelsedagsgäster och det hade ju varit kul att ha en bild på dem också!

I går kom jag som sagt till Las Palmas och Gunilla hämtade mig förstås - och fotograferade mig - förstås! Härligt att vara här igen. Det känns som att komma hem!




Naturligtvis tog jag min morgonpromenad på Las Canteras det första jag gjorde i morse. Sandskulpturerna har lika hög kvalitet som vanligt.

Nu ska jag gå med Gunilla , Eva och Ria och äta "födelsedagslunch. Vilka kompisar man har!













Naturligtvis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar