fredag 31 oktober 2014

Trettio flyttkartonger kvar


Det börjar närma sig! Har jag tur hittar jag de kläder jag ska packa ner inför resan till Las Palmas om en knapp vecka. Paniken började närma sig innan vi hittade lådan med Lasses kalsonger. Det hade varit katastrof för honom om han hade varit tvungen att ta på sig badbyxorna......

Dagen avslutade vi ändå på allra bästa sätt. Johan tipsade oss på nytt om Pålsjö krog. God mat och bra parkering. Det blev en riktig höjdare.



Som vanligt glömde jag att fotografera innan jag kastade mig över maten. Trots allt går det kanske att få en hum om hur piggvaren befann sig i en härlig omgivning. Allt på tallriken var verkligen perfekt.


Väl hemkomna ringde det plötsligt på dörren och där stod två häxor. De såg båda så glada ut att det var omöjligt att inte be dem stiga innanför dörren. Lite godis tackade de inte nej till. Väldigt trevliga och artiga små häxor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar