tisdag 16 april 2013

Ellen

I går var det en verkligt hektisk dag! Puh! Massor med handlingar att skicka ut till olika föreningar, flera sammanträden, repetitioner med kyrkokören, min tur att ha kaffet för körvännerna etc etc. Dessutom var det varmt som sjutton! Sov dessutom dåligt natten till i dag. Har ingen aning om varför.

Vilken skillnad! I dag strålade solen och det var lika varmt som i går - men i dag njöt jag. Kanske för att jag hade sällskap med Ellen som jag hämtade efter skolan. Hon berättade om sin London-resa som hon var väldigt nöjd med. Det var hennes pappa också har han berättat. Vi åt en SIA-glass på glassbaren. klippte och klistrade, läste om Tsasiki och åt en ordentlig middag lite senare. Jag fotograferade allting. Det var bara det att kameran strejkade och alla korten är borta!

Nåja, det kommer fler tillfällen att föreviga detta lilla underverk som ju är mitt barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar