lördag 9 mars 2013

I selen igen

Så var det dags att ta ett tag igen! Visserligen sov jag tio timmar när jag mådde som sämst - och det hjälpte säkert - men sen har det blivit sämre med sömnen.

De här grabbarna och den här maskinen sätter igång redan kl 7 och det finns ingen chans i världen att det går att sova då.




På den här platsen som finns mellan oss och grannhuset växte det härliga buskar. Dessvärre blev det läckage och mögel och nu ska man väl försöka komma tillrätta med det.

Det hade väl inte gjort så mycket - det här med bristen på sömn på morgonen - om det inte hade varit så att jag varit tvungen att jobba en bra bit in på nätterna för att få ordning på deltagarlistor och data till utbildningen av alla inkommande Rotary-styrelser nu i dag, lördag.

Nu är det över och det gick över förväntan. Vi höll till på Sundsgården och jag kan hälsa till min kära familj från flera i kökspersonalen. Så här såg det i alla fall ut vid registreringen - innan den började på allvar!




Det blev en fulltalig församling med över 130 deltagare. det får vi nog vara nöjda med. Nu har vi inget större arrangemang förrän den 1 juli då Birgitta ska installeras som Guvernör. Men det blir då det......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar