onsdag 27 september 2017

Nu bor vi på Kungsgatan 10


Det är inte utan att man är lite mör så här dags! Nu är i alla fall huset i Laröd överlämnat "på riktigt".


Så värst mycket bilder har jag inte. Jag får nöja med den här som jag tog från köksfönstret på Kungsgatan 10 häromdagen. Milles staty, som jag faktiskt sett på riktigt på nära håll - jag kunde faktiskt röra vid den - när den renoverades under min tid som kulturchef, gör sig otroligt bra i miljön med Sundets vatten som bakgrund.

Det blir fler bilder när allt är klart. En av väggarna, den mot söder, är av betong och därför behöver vi hjälp att få upp konsten på den sidan. Robban kommer! Han är en av dem som hjälper oss. Lille-Johan har också varit här och fixat datorer och TV. Min Johan och Marie kommer i morgon kväll. Det kommer säkert att bli fantastiskt bra när allt är klart och när man lärt sig var allt finns!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar