tisdag 21 juli 2015

I form


Måndagarna är lite tomma nu när varesig min Rotary-klubb eller körerna är igång. Då gäller det att fylla dem med något. Lasse spelar ju bridge, men jag då?

Jag har börjat simma på Filbornabadet och det gjprde jag i går också. Det kändes riktigt bra. Efter att ha skickat iväg Lasse till bridgen bestämde jag mig för att ta en promenad ner till sta'n. Vädret var ju strålande. Framme vid Gröningen stöter jag på det här gänget.


Här dansas det flashmob på Strandpromenaden. Himmel och pannkaka vilken fart och vilka rörelser, hopp, volter och danssteg de här tjejerna - och killen - presterade. Det var häftigt!

Så småningom tog jag bussen hem för att hinna till Morden i Midsomer som började kl. 21:00.

Lasse kom hem strax före elva så han hann se slutet, om han nu brydde sig. Han tänkte säkert på något annat. Britta och han hamnade på 5:e plats av 40 par. Inte så dåligt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar