fredag 24 april 2015

Veckan som gått

Den här veckan har jag i tre dagar haft nöjet att i det härliga sommarvädret ha ansvar för lunchpromenaderna med den här lille krabaten.


Vi tittade på hästarna i hagen och hälsade på alla som passerade, både andra hundar, cyklister och gående.


Det fina vädret gjorde ju att det var en uråkning idé att behöva gå in i huset igen. Jag blir här tyckte Bob!

Själv tog jag en promenad ner till stan i onsdags. Jag skulle på massage hos Jenny.



Nu var det full fart på jobbarna på Drottninggatan. Det kommer säkert att vara klart till 1 juni.



Svanarna trivdes också i solskenet. Det var lite svårt att i det starka ljuset se vad jag fotograferade. Därav suddigheten (tror jag).



I går fick vi besök av den här unge mannen. Han fyller 1 år samma dag som farfar Anders fyller 73, nämligen den 13 maj.


Alexis är här med sina föräldrar Josefine och Andreas. De har varit i Malmö för att titta på utställningen "25 oändliga kvadrat" som de varit inbjudna tillsammans med Sveriges 25 ledande arkitekter rita komplementhus på 25 kvm utan bygglov!


De här två grabbarna, Alexis med pappa Andreas hade det ganska kul!






I kväll ska vi besöka restaurangen "Kol&Cocktail" som Andreas ritat inredningen till! Häftigt! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar