tisdag 9 december 2014

Besök


Det var inte lätt att stiga ur sängen i dag! Jag gjorde ett försök på morgonen för att ta emot Bob som Johan lämnade här vid åttatiden, men....det blev sängen igen! Lasse tog väl hand om honom och sedan var det enbart Lasse som gällde för Bob!

Lasse tror att jag har överansträngt mig och jag är beredd att hålla med honom. När jag hade vilat hela förmiddagen kändes det bättre så när Ellen ringde och frågade om hon och Ebba fick komma så kunde jag säga ja. Trevligt!


Vad tjejerna ville sysselsätta sig med blev ganska snart klart. Baka så klart! Att det skulle vara blåbärsmuffins bestämdes också ganska kvickt.


Det blev kanske inte rätt storlek på formarna, men smaken var det i alla fall inget fel på. Lasse som är en riktig gottegris tycker det är härligt att det nu finns lite gott till kaffestunderna! Tack så mycket Ellen och Ebba hälsar han!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar