lördag 8 november 2014

Morgonpromenad


Det är bara så himla härligt! I dag valde jag att gå i sanden nere vid vattnet. Allt är så nära och så enkelt. Det är bara att njuta. Det enda tråkiga ät att Lasse inte är med och får ta del av allt detta som jag tycker så kolossalt mycket om.




Fortfarande är det härligt varmt, runt 30 grader. Jag försöker hålla mig i skuggan så gott det går - utom här på morgonpromenaden.

Mina foton är inte de allra bästa eftersom jag inte kan ladda datorn med de kort jag tar med kameran. Min lilla spanska telefon, gammal som gatan, får fungera så länge och Johan hjälper mig att skicka bilderna tillbaka. De som jag skickar till honom. Puh! Det låter krångligt. Nästa vecka blir det bättre för då flyttar jag hem till Gunilla och hennes dator kan ta emot mina kamerafoton.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar