torsdag 18 september 2014

Min goa familj


I går åkte jag ut till Laröd för att umgås med mitt härliga barnbarn Ellen och mopsen Bob.


Eftersom mamma Marie skulle på vinprovning och pappa Johan var på Gotland passade det bra med ett besök. Här har vi min goa svärdotter på väg. Jag hade glömt fotografera så jag knyckte fotot från Maries blogg. Hoppas hon ursäktar!


Även det här fotot på Ellen har jag lånat. Så här fina chokladbollar bakade hon dagen innan vi sågs. Nu blev det ingen vinprovning för Marie, men vi hann ändå läsa lite för varandra innan mamma Marie kom tillbaka. Ellen läste först för mig och jag kunde konstatera att hon läser fantastiskt bra. Tydligt och snabbt och med full förståelse även av en ganska svår text! Sedan fick jag nöjet att läsa om Tsatsiki och Retzina. Lite glass hann vi också med.

Jag busade förstås med Bob vilket han tycktes gilla.

En härlig kväll som jag gärna gör om! Det blir ju ännu lättare när vi flyttat ut till villan i Laröd.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar