fredag 4 januari 2013

Nu är glada julen slut, slut, slut...

......snart i alla fall! Här är årets skörd av julkort med posten. Fantastiskt med tanke på att jag inte postat ett enda själv innan jag fick dessa i min låda! Jag lovar att återkomma med en hälsning från LPA dit jag flyger på måndag morgon.

Julen är ju inte slut förstås. På söndag sjunger vi i Mariakyrkan till högmässan, bl. a. Gläns över sjö och strand, slutkören ur Camille Saint-Saëns Juloratorium och Kochers Vise män i Österland.

På kvällen kl. 18:30 är det Trettondagskonsert på Konserthuset med HSO och Susanna Andersson som sopransolist.

Mitt tåg till Köpenhamn går inte förrän kl. 23:12 så det ska jag nog hinna med! Det blir en lång natt, men det är nödvändigt eftersom planet går redan 06:30. Jag får väl sova ombord. Just nu plockar jag i alla fall ner alla julsaker, tvättar, stryker och packar....och längtar efter ljus och alla glada tjejkompisar i LPA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar