torsdag 9 februari 2012

En vanlig dag



I dag fick jag sällskap på morgonpromenaden av båda de här två damerna, så en riktigt vanlig dag var det kanske ändå inte. Det blåste dessutom ordentligt vilket man kan se på Stinas långa halsduk som effektivt döljer ansiktet på min vackra tröja....eller vad den nu döljer....hmm....



I går lagade jag curry-fisk-soppan till lunch och strax innan lunch ringde Patrik och Desiree och ville komma upp. Trevligt! Stina fixade en stor sallad och det unga paret hade med sig Ropa Vieja. Jag tror alla blev nöjda.




Så var det dags för en ny träff med Inga och Gustavo. Den här gången träffades vi vid Casa del Mar och Gustavo beställde in churros - bäst i sta'n påstår han - och bocadillo med skinkstek. Till detta drack vi kaffe. Jodå, jag både åt och drack det som det bjöds på! Fattas bara!


1 kommentar: