torsdag 24 februari 2011

Efter väl förättat värv



Efter att ha tagit emot nycklar och packat upp 18 kartonger som fraktats från Las Palmas tyckte vi att vi, Christina och jag, var värda en pizza på härliga La Pizza i Laröd, ett stenkast från "mitt" hus. Suveränt god pizza, gjord på färska råvaror. Ingen burksvamp här inte, men så hade ju också Marie och Johan rekommenderat stället.
Det kommer troligen att bli fler besök framöver.

Från gårdagen har jag ingen bild. (Kanske någon i sällskapet inte gillade att hamna på min blogg tänkte jag). Det var först årsmöte och sedan repetition med Chorus Amici. Så härligt att få sjunga igen! Vi ska framföra Dvoraks Stabat Mater den 10 april. Gunilla P, min bänkkamrat, tror att jag ska klara av att så småningom komma upp på både e och fiss. Vi får se, men nog kändes det som om jag var på väg. Underbart, härligt!

1 kommentar: