tisdag 22 februari 2011

Det blev en Citroën C3



Den här lilla skönheten, eller åtminstone en nästan likadan, bestämde jag mig för i dag. Tack Johan för all värdefull hjälp! Jag kan visserligen inte hämta ut den förrän efter den 1 mars eftersom min folkbokföring inte blir klar dessförinnan. 2 300 mil har den gått och jag har både vinter- och sommardäck. Till hösten får jag väl utbilda mig i vinterkörning för det är jag inget vidare på, men det är ju en stund kvar till dess. Vi får väl hoppas att det är slut med snö och is i mars!

2 kommentarer:

  1. Ja, det får vi verkligen hoppas. Anländer till Gbg den 23 mars. Det var billigare att flyga till Gbg än till Köpenhamn. Grattis till bilen. Jättesöt.

    SvaraRadera
  2. Om en månad alltså! Hoppas verkligen vi ses då! Du är välkommen!

    SvaraRadera