onsdag 23 februari 2022

En födelsedag till.

 


Det kom många telefonsamtal och meddelanden till mig under min födelsedag. Släkt och kära vänner hörde av sig. Det rullar fortfarande in ett och annat "Grattis" på mobilen. Det som gladde mig väldigt mycket var att jag  också fick ett besök. Christina och Pelle dök upp och hade den här buketten med tulpaner med sig. Det blev en kopp kaffe och en trevlig pratstund - live. 

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o





God mat är inte så dumt! Jag gick till  Restaurang Yoko för att gotta mig lite. Den översta bilden visar det jag fick medan jag väntade på fisken. Jättegott! Härligt kryddstarkt. Fisken smakade också alldeles utmärkt! Jag kan verkligen rekommendera den här restaurangen!


Så var det slut på födelsedagen! Det kommer kanske fler framöver.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar