onsdag 2 juni 2021

Nu grönskar det i dalens famn....

 



Gullregn och syrener i mängd på min väg ut mot Laröd. Det är underbart att ta del av alla dessa härliga färger på promenaderna. Att växla mellan hav och grönska uppskattar jag verkligen.



Jag ville förstås ut till Stuterivägen för att få krama om mina kära. Johan är i köket och blandar den härliga drinken Margarita, som också jag fick ett glas av. 


o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Som sagt både hav och grönska. Här sitter jag vid restaurangen nedanför Tinkarpsbacken. 



Det blev lax till lunch på det här stället.


o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Bron till Oceanhamnen sägs vara färdig, men det går inte att promenera på den ännu.



Det är verkligen en lång bro som gör en skarp säng innan den är framme vid Oceanhamnen.


Här börjar bron från andra sidan.


Så här ser bron ut när man är vid Oceanhamnen. Puh!



I dag hittade jag en skiss på hur de har tänkt sig att det ska se ut när det är färdigt. Gång- och cykelbron ska tydligen bli klar i sommar. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar