måndag 27 april 2020

Tänk att lära känna staden på det här viset!



Så här ser Oceanhamnen ut från piren som jag promenerar på varje dag. Nu tyckte jag det var dags att promenera ut dit.


Sagt och gjort! Här står jag vid ett av de nybyggda husen och försöker få en bild av vilken utsikt de nyinflyttade kommer att få. Stängsel kommer förstås att försvinna.


Det tog en stund att ta sig runt, men de som flyttar in här kommer att få en hängbro från Knutpunkten där jag står nu och tar det här fotografiet. Tur att de slipper gå så långa vägar för att nå centrum.

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Så här såg det ju ut häromdagen vid Tropical Beach.


Det blev jättestora högar med sand som såg ut som lera.



I går blev bilden helt annorlunda! Nu såg det ju ut som sand och vad jag förstår så kommer man att lägga ut all sand över hela stranden Tropical Beach. Så småningom kommer det väl att finnas träd, palmer till exempel!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar