fredag 24 april 2020

Här är jag



Veckan började med att vi gratulerade min kära svärdotter Marie på hennes födelsedag. Vi åt en jättegod lunch på KiGO. Vi var sex personer som satt runt det här stora bordet. För mig var det extra härligt att få prata med dessa härliga ungdomar!

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o


Som vanligt blir det promenader i hamnen och den här dagen var det flera båtar som sjösattes.



Det är inte många båtar ute på Sundet. Här är det en av de lyxiga motorbåtar, yachter kallas de väl, som lämnat vår hamn för en liten tur söderut.


På min vanliga tur ut på piren passerar jag Tropical Beach. Just nu tar man upp massor av sand.


Jag undrar just vart all sand ska ta vägen. Säkerligen finns det väl genomtänkta planer för det.....eller??

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Jag måste bara också berätta att jag hittat min förlorade bilnyckel. Den låg i en ficka på en av mina sommarjackor! Otroligt! Som jag har letat! Puh!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar