torsdag 22 augusti 2013

Massor att göra, men solnedgången missar jag inte


Inte blev det någon cykeltur i dag inte! Det har varit massor att göra efter telefonistjobbet i Föreningen Norden månd. - onsd, sekreterarjobbet från sammanträdet med Helsingborgs museiförening i måndags, lite korrespondens med de medverkande både i pianofestivalen och också med olika aktörer i den internationella naivistutställningen i Landskrona nästa sommar men framför allt efter det första distriktsombudsmötet i vårt Rotarydistrikt i går. Där är jag ju också sekreterare. Man skulle ju kunna tro att jag jobbat som sekreterare i mitt yrkesliv. Hur som helst, det är jättekul att ha så mycket att göra! Förhoppningsvis håller det en och annan hjärncell igång också. Att det fungerar alldeles utmärkt beror förstås på att körerna börjar komma igång. Vi började repetera med Bel Canto-kören i tisdags!


Som väl är hinner jag njuta av annat också! I kväll ligger havet stilla och solen går snart ner bakom Själland i stället för i havet. Det gäller att ta vara på alla de här vackra kvällarna som just nu också bjuder på skön värme.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar