torsdag 15 november 2012

Lite av varje

I fredags hade vi utvärderingssamtal med ledningen för kulturförvaltningen och Dunkers Kulturhus om Helsingborg Pianofestival. Det ser ut att bli en fortsättning och det var ett tydligt beröm för insatserna i årets festival. Härligt!

I lördags började julkonsertrepetitionerna med Chorus Amici och i måndags fortsatte vi repetera Juloratoriet med Oratoriekören. Skönt med lite julförberedelser.

Efter ett sammanträde med Museiföreningen på Skolmuseet drog jag iväg till Höganäs för att se Roman Polanskis film Carnage med Jodie Foster i en av rollerna. Det blev många härliga skratt!


 I onsdags var det återigen dags för Rotarys distrikt att samlas för ett möte, den här gången på Scandic i Helsingborg. Jag fick bl.a. veta att Rotary är världens näst största bidragsorganisation. Bara FN är större!

I dag har Johan varit här och försökt hjälpa mig med en film innan han stack vidare med kompisarna till Madrid för att se matchen Real Madrid -  Athletic Bilbao på Bernabéu. Ja, ja, jag sticker jag med så småningom!       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar