tisdag 27 november 2012

Evenemang

Det första evenemanget i dag var att jag promenerade till Ellens skola för att hämta henne. Hon cyklade hem för att ställa cykeln och jag promenerade - i tankar - så att jag gick alldeles fel och alldeles för långt när jag skulle ansluta till henne därhemma! Ellen är ju klok så hon var inte särskilt bekymrad. Vi tog sedan bussen och åkte upp till Annika K för ett glas glögg och lite godis. Sedan gick vi tillbaka hem till mig. Inte så konstigt att det kändes ganska länge i mina knän efteråt.


Sedan Johan hämtat Ellen var det bara att ge sig iväg till BelCanto-körens repetition. I kväll fick vi börja i källaren i GA:s församlingshus. Varmt och ont om syre gjorde att vi efter paus tog oss upp till den ordinarie körens repsal. Det kändes betydligt bättre.
Vi ska ha konsert tillsammans med Klippans kyrkokör i slutet av december. Förhoppningsvis är jag hemma igen då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar