torsdag 26 april 2012

Vårträd

 

I tisdags på väg till repetition med Bel Cantokören i Rosengårdskyrkan stötte jag på det här trädet. Det var nästan samma känsla som att fotografera mandelträden på Gran Canaria.




När jag kom fram till kyrkan fick jag ännu fler vårträd i linsen. Visst är det härligt! I dag torsdag gick jag upp till samma kyrka för att repetera med Chorus Amici. Annars har det mest varit protokollskrivning från gårdagens möten med pianofestival och naivistutställning. I morgon bitti gäller det att vara alert för då ska jag först tillMarknadsföreningen och lyssna på Katti. Sedan blir det massage i Ödåkra, klippning hos Bengt på T.I.D.H. Allt detta ska hinnas med innan 10-årsfesten börjar på Dunkers Kulturhus. Det ska verkligen bli spännande! Det gäller att inte glömma kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar