lördag 28 april 2012

Dunkers Kulturhus 10 år



Fredagen den 27 april 2012 var det 10 år sedan kronprinsessan invigde Dunkers Kulturhus. Nu firar huset med en ny härlig utställning och tio dagars aktiviteter. Fredagskvällen avslutades med att Borgmästaren bjöd på en stilig buffet. Jag blev inbjuden också denna gång men nu klarade jag av att behålla hörseln!


För att klara av alla aktiviteterna under dagen började jag med en ansiktsbehandling hos fantastiska Petra ute i Mörarp. Med ekologiska oljor och en fantastisk förmåga att massera och få mig att slappna av och njuta är man beredd till nästan vad som helst.

I dag blir det repetition med Chorus Amici, sedan ska jag lyssna på ett samtal på Dunkers Kulturhus och i kväll ska jag träffa chefen för Svenska Kakel i Ödåkra och den nye regionchefen för import och försäljning av fågel  samt deras lilla dotter Ellen som råkar vara mitt härliga barnbarn. Har jag det bra? Det är bara förnamnet som Fredrik brukar säga.

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt liv, nästan så man blir avundsjuk.

    SvaraRadera
  2. Mmmm, men visst har du det härligt du också!

    SvaraRadera
  3. Ingrid och Gunilla ni kan verkligen ta vara på det bästa av vad livet ger,Kramar från Birgitta som försöker ta lärdom.!!

    SvaraRadera