fredag 22 juli 2011

Så var det fredag


Klokt nog stannade jag kvar hos Stina över natten. Jag hade tid redan 09.15 hos Petra för en behandling av axlar och nacke. Det blir bättre och bättre och jag hoppas att snart vara av med alla mina stenhårda muskler i nacke och rygg tack vare Petras massage och behandlingarna på kiropraktorkliniken. Efter ett dussin behandlingar på respektive ställe känner jag mig betydligt bättre.

Så gott som helt avslappnad kunde jag så ta emot de goda vännerna Margit och Thomas som tillsammans med Britta och mig spelade 32 brickor! Det ni! Dessutom hade vi det verkligen trevligt. Naturligtvis! Har man en go' partner och goda vänner kan det bara bli trivsamt!

2 kommentarer:

  1. Tack för en härlig em. och som alltid god mat.
    B

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt att träffas!

    M o T

    SvaraRadera