söndag 25 april 2021

Här blev det fest!

  


Det här stället ser ju bra ut att ha fest på! Åttonde våningen på det nya hotellet Clarion Sea U. Visst är det en härlig utsikt från de här borden!



Det blev en födelsedagsfest för Marie precis vid de här borden! Det var inte helt lätt att fotografera i det starka ljuset. Här är det Johan H som står bakom kameran. Jättefin bild, eller hur?



Vid vårt bord sitter också Johan H och Maries arbetskamrat Annelie. Kolla utsikten! Vi har säkert druckit några glas mousserande Cava, Det smakade ljuvligt!




Antagligen hade vi fått i oss de här superläckra ostronen också. Efter ostronen åt vi Ceviche tuna Nikkei som består av råmarinerad tonfisk, avokado, rädisa, soja, sesam och koriander. Synd att jag inte kom ihåg att fotografera rätten. Den såg både läcker ut och smakade underbart!





Vid det andra bordet satt Petra, Ellen, Cilla och Johan.




När man har det så här trevligt gäller det ju att byta plats då och då så att man kan prata med alla. Här är det Ellen som precis satt sig bredvid Annelie (med mamma Marie mitt emot!)


Sådär ja ! Här har vi Marie med  Ellen och Annelie. Vart försvann Johan H då?





Här har vi Johan H vid det andra bordet . Han har beställt in en jätteflaska med champagne. Det var inte utan att jag blev lite rund om fötterna. Till klockan 20 var det sagt att vi fick vara kvar. Jag såg till att ge mig hem när klockan var 20:00 så att jag skulle klara de några hundra metrarna jag hade hem till Kungsgatan. Det var inte utan att jag kände att jag var lite rund om fötterna, men hjälp så roligt jag hade haft!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar