lördag 13 mars 2021

Flera födelsedagar och nytt körkort

 


Häromdagen fick jag brev från Trafikverket att jag måste förnya mitt körkort. Jag måste därför gå till Rundgången 32 för att fotografera mig. På vägen upp dit gick jag ner i tunneln under Ängelholmsvägen. Där hittade jag den har fina målningen på tunnelväggen! 

Hur blev kortet? Förfärligt! Jag känner mig mycket yngre än den bilden visar! 


o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



I onsdags var vi några stycken som åkte ut till Gantofta för att gratulera Nisse på hans 85-årsdag. 


Här överlämnar Gull-Britt blombuketten som vi hade med oss.








Vi kunde förstås inte motstå frestelsen att komma till uterummet och först få ett glas skummande härlig dryck och sedan kaffe med härliga kakor/tårtor!  


Inger Munck var förstås också med.

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o


Det fanns fler födelsedagar att fira, men dessvärre är det inte helt lätt att ta sig fram till alla som man längtar efter att få fira. En av dem jag gratulerade i fredags, den 12/3, blev ändå glad för min uppvaktning.  Det förstod jag på svaret som jag fick, vilket gjorde också mig jätteglad hela dagen. Det går uppenbarligen att skapa glädje också via nätet!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar