torsdag 28 maj 2020

Härligt att träffas - trots corona.



Visst är det skönt att kunna träffa sina vänner, ta en kopp kaffe och som här hos Gull-Britt och Åke njuta av en härlig macka och nyplockade jordgubbar. Jag fotograferade som synes innan kaffet kom fram. Det är Ulf som sitter i soffan.



Trädgården var full av blommor och de här syrenerna som så småningom flyttades ner från bordet doftade ljuvligt.


o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Sjöfartsgudinnan jag vi inte längre se från balkongen, men när jag är ute och promenerar ser jag den från många håll. Den här gången blev det en härlig molnformation i bakgrunden.




Det finns annat att upptäcka på promenaderna. Den här bilden på Järnvägsgatan vid Helsingborg C är alldeles nymålad och jag ska nog ta en bild till så småningom när skuggan inte finns med.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar