söndag 6 augusti 2017

Duktiga tjejer



Det blev ingen molnfri himmel under söndagens Eskilscups-matcher. Solen tittade i alla fall fram ganska ordentligt mot slutet av dagen, men det blåste rejält.


Resultatet av Eskilscupens matcher för Ellens grupp blev jättefint. Laget, Hittarps IK:s 12-åriga tjejer, blev tvåa under fredagen, etta under lördagen och etta också under söndagen. Matchen jag tittade på vann de med 2-1 och i den sista matchen som slutade 1-1, var det Ellen som gjorde målet! På bilden ser det ut som om jag hade ett finger med i spelet - men det var bara på bilden! Klicka gärna på bilden så syns Ellen lite bättre!



På promenaden från bussen och hem fascinerades jag av de mogna - tror jag i alla fall - vetefälten. Vi får väl se om de inte kommer att skördas under de närmaste dagarna. Om en dryg månad blir det annat att titta på när jag promenerar hem. Jag återkommer till det.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar