tisdag 9 oktober 2012

Höst

Nu är det verkligen höst! Vinden viner och gässen går höga på Sundet. Termometern kämpar sig upp till hela 9 grader nu på förmiddagen. Det är nog slutbadat i Sundet för i år....

Som väl är finns det annat att ta sig för. Gårdagen började med en härlig behandling ute hos Petra i Mörarp. Därefter sånglektion hos Catarina, snabblunch hemma för att sedan vara på SeniorNet i tid för kursen i Exel.
Jag fick middag hemma hos Lasse när jag lämnade tillbaka bilen som jag lånat för att klara av allt detta och sedan tog jag bussen in till repetitionen med Maria-körerna. Gissa om jag sov som en stock hela natten!

Det gäller att vara fit for work i dag för i kväll blir det en tur till Arlöv där jag och Birgitta ska drillas i Webbtjänsten så att vi kommer att vara redo när vi ska ta över Rotary-distriktet till sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar