lördag 1 september 2012

Vilken härlig dag!

Morgonpromenaden i dag inspirerade mig att plocka famnen full av - inte dessa blommor - men renfana. De hänger nu på tork för att lysa upp senare i vintermörkret.


Morgondoppet kändes också riktigt bra! Det ser kanske bistert ut på bilden, men jag försäkrar att det var härligt!


Sedan tog jag mig till Konserthuset där den här mannen, Andrew Manze, dirigerade Symfoniorkestern och alla glada sångare från Konserthuskör plus flera andra hågade körer. Vilken upplevelse! Återigen kunde jag konstatera att vi verkligen har en fantastisk orkester! Och en underbar chefsdirigent! Efterår gick Gunilla H och jag till Lagmarks och firade med en härlig pratstund och en fika.


Döm om min förvåning när jag på väg hem springs ikapp av Johan som sitter vid glassbaren och förser sig, Ellen och Thyra med några riktigt bamsiga glassar. Det blev naturligtvis en liten visit på Drottninggatan också till min stora glädje. Vilken dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar