lördag 12 maj 2012

Grötån


När jag lämnade Helsingborg stormade det och himlen var blygrå. Några timmar senare sken solen men då var jag framme på Grötån. Camilla hämtade mig i Uddevalla och det blev stora famnen som fortsatte när vi var framme på Grötån där Anders, Maggan, Carolina, Andreas och lilla Sally fanns. Bilden är tagen från köksfönstret.


Här ser vi pappa Andreas och faster Camilla med Sally som inte gillade att bli fotograferad.

Skam den som ger sig tänkte gammelfaster och lyckades fånga Sally mitt i maten. I Bakgrunden kom också faster Camilla och farmor Maggan med.

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut, hälsa alla jag känner och GRATULERA Anders från mig! Apropå annat, vad hette stället de blinda hade alldeles bredvid där Anders bor? Pratade med syrran häromdagen, ingen av oss kom på vad stället hette!

    SvaraRadera
  2. Anders hälsar tillbaka och tackar!
    Hemmet hette Margaretahemmet om jag minns rätt.

    SvaraRadera