lördag 3 december 2011

Julmarknad på Fredriksdal


Trots ett regnigt och blåsigt väder kom det överraskande många för att uppleva "Jul på Fredriksdal". Fredag, lördag och söndag pågår den. Jag står ett 3,5 tim pass varje dag och i dag lördag var det kallt och ruggigt. Det gäller att vara ordentligt påpälsad.



Innan passet kunde jag smyga runt och kika lite på vad som finns runt om i anläggningen. Herrgården var fantastiskt fint dekorerad. Inga bilder i världen gör den rättvisa



Inne i kulturmagasinet finns det massor att fylla korgarna med. Jag gissar att det blir något i min korg efter mogondagens pass. I em skall jag först till Claes Re på the och i kväll blir det Rodelinda från Met på Röda Kvarn. Härligt!

1 kommentar:

  1. Ser härligt ut på Fredriksdal med julpynt. Det är inte alls detsamma här. Det känns inte som jul utan det svenska mörkret. Britta

    SvaraRadera