fredag 2 september 2011

Inga-Majas 75-årsfest




Inga-Maja firade sin födelsedag tillsammans med ett 60-tal släktingar och vänner på Sofiero slott. Den mest prominenta gästen var givetvis hennes mamma som redan firat sin 100-årsdag! Inga-Maja presenterade alla gästerna och det var många kära ansikten som hon utan manuskript presenterade på ett både intressant och trevligt sätt.

Restaurangen hade verkligen lyckats med en Medelhavs-inspirerad buffét, mycket läcker! Synd bara att jag valde september som vit månad!

Till höger om mig hade jag min kollega Ann-Margreth W och till vänster satt - åtminstone en liten stund - musikern Lars-Olof Johansson, dvs när han inte tillsammans med två andra musiker spelade för oss.

Vid samma bord som jag satt också Karin H och Lars Gullstrand, Kittys man.

Vädret var strålande och vi både började och slutade festen på altanen med utsikt över Sundet. På nedersta bilden ser man Astrid N och Bo H som njöt tillsammans med oss andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar