fredag 5 augusti 2011

Besök av Inga


Jag lyckades övertala Inga att komma till Helsingborg för att titta på föreställningen på Fredriksdalsteatern. Britta gjorde oss sällskap och vi började med en picknick i det gröna i Engelska parken. Vi hade makalös tur med vädret, varmt och skönt! Viva La Greta var riktigt trevlig och Ola Forssmed gjorde en helgjuten insats. Det blev många skratt och Inga verkade helnöjd.


Efter föreställningen tog vi ett glas vin och började prata resor till Las Palmas. Det slutade med att vi beställde en resa till Inga i slutet av september. Eftersom jag inte har någon skrivare (ännu!) gick vi i dag hem till Johan för att kunna trycka ut Ingas biljett. På så sätt fick Inga träffa min ögonsten.


Så var det dags för hemfärd med Swebuss. Dessvärre är det inte särskilt billigt längre att åka med det företaget. Tyvärr går det inga "Bus4you" till Stockholm från Helsingborg. Jag är i alla fall jätteglad att jag fick nöjet att ha Inga som gäst ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar