lördag 28 maj 2011

Lördag


Dagen började med ett besök i Helsingör och på glassbaren som både farmor och pappa besökt som barn. Glassen och rånen är fortfarande härligt goda.

Eftermiddagen och kvällen ägnade jag firandet av de tre tjejerna som fyllde 200. Annika 60, Regina 70 och Agneta 70. Det blev en härlig fest uppe i Jonshälla hos Christina och Pelle. Jag hade förstås glömt kameran men det fotograferades flitigt både under skogspromenaden, pinnbrödsgrillningen med obstler och den efterföljande middagen.

Lördagen avslutades med finalmatchen i Champions League som Barcelona vann med 3-1 över Manchester United i London. Johan och Ellen stannade kvar och sov över i de nya sängarna.

1 kommentar:

  1. Hyllan är jättefin. Glassen - det var längesen jag åt den men jag tror dig den är säkert fortfarande jättegod och rånen vill jag minnas var härligt krispiga. Britta

    SvaraRadera